Sunday, May 11, 2014

Moelennuk 2014

Moeetendus Moelennuk 2014 Tallinna kesklinna koolide moekonkurss
Külastamise kuupäev: 14.03.14
Moekunstnikud: G5 koolide õpilased

Pean tunnistama, et kuigi ma väga suur moeetenduste fänn ei ole, oli Moelennuk väga inspireeriv ja teistsugune üritus, kus ma käinud olen. 
Näitusel osales 12 moekunstniku, kes näitasid kümmet kollektsiooni (mõnd neist: "1joon", "Hingerahu", "Repliik", "Kuldne öö", "MAN")
Kõik riietused olid isetehtud disainerite poolt. Nii mõnigi neist jättis mulle üsna lohakalt tehtud mulje, näiteks nägin, et kleidi ääre alt paistsid niidid. Minu arvates olid osade kollektsioonide kostüümid üsna ühesugused ja see tegi vaatamise minu jaoks igavaks. Küll aga oli väga huvitav lava, muusika ja valgusekujundus.

Kõige parema ja huvitavama mulje jättis mulle kollektsioon "Hingerahu". See oligi hingerahu otseses müttes, sest riided olid tehtud valgest riidest ja peale olid tehtud mustaga kujutised. Tekitas minus väga looduslähedase mulje.
 

 Teine kollektsioon, mis mulle meeldis, oli "Kuldne öö". Mulle meeldis läbiv motiiv - sitisist peaehe. Valiti publiku lemmikuks.

 


Kõige huvitamalt tehtud kollektsioon oli "Repliik". Kõikide kostüümide peale olid panudud spetsiaalse tehnikaga ajalehe trükid. Väga huvitav! 


Minu arvates esindasid kollketsioonid kahte äärmus, mis eksisteerivad meid ümbritsevas maailmas. Esimene on tumedam pool, kurjus ja õelus. Seda tõlgendasid moeetenduse esimese poole kollketsioonid, mille värvideks olid must ja kõik tumedamad toonid koos valgega. Kollektsiooni, mis võitis, olid kostüümide esiletõstmiseks ära värvitud modellide näod. Teist poolt, mis on headus, puhtus ja helgus, tõlgendasid heledates värvides kollketsioonid, eriti "Hingerahu".  Korraldamine oleks võinud õhtujuhtide poolt parem olla.

No comments:

Post a Comment